• 16-11-2025, 21:00:05
    #19
    Üyeliği durduruldu
    SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kızılay konusu nedir aydınlacak var mı
    Kızın teki tabelaya tırmanıyor foto çekiniyor, en ankara fotoğrafım bu diyor, tweet 12 milyon gösterim alınca bunlar da aynı yere gidip, aynı şeyi yapıyorlar.
  • 16-11-2025, 21:04:39
    #20
    Nova Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızın teki tabelaya tırmanıyor foto çekiniyor, en ankara fotoğrafım bu diyor, tweet 12 milyon gösterim alınca bunlar da aynı yere gidip, aynı şeyi yapıyorlar.
    Sağolun hocam, Allah akıl fikir versin derim kendi adıma.
  • 16-11-2025, 21:07:27
    #21
    üniversite önemli derslerin kritik yaşlara bırakıldığı yetişmemiş bireylerin manipüle edildiği / arkadaş çevresi sebebi ile daha da bozulduğu yerlerdir

    üniversite çağı, çocukluk yaşları itibari ile empoze edilmeye başlanmış olan bilgilerin "sözde" mantıksal olarak pekiştirildiği, ne ve yazık ki kabul gördüğü bir dönem.

    bir küpe ne doldurur isen o küpten o taşar
    • Regush Digital
    Regush Digital bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-11-2025, 12:26:08
    #22
    Her yeni nesil eski nesli rahatsız eder yaptıkları ile. Evet bana da saçma geliyor yaptıkları fakat her yeni zamanın insanlara dayattığı bazı popüler ahmaklıklar oluyor ve insanlarda buna eşlik ediyorlar. Yargılamamak gerek, eski fotoğraflara baktığımda babamların zamanında çok büyük yakalı gömlekler, ispanyol paça dedikleri çok abartılı paçalı pantolonlar v.s varmış. Biz de futbolcu kartı ile,misket ile oynardık v.s. Ben küpe takıyordum sene 1996'da, 2000'li yılların başında ilk dövmemi yaptırdım, insanlar bana öcü gibi bakıyordu. Şimdi geldiğimiz noktada toplumda dövme ya da benzeri şeylerin çok normal olduğu gözüküyor. Yani uzun lafın kısası, insanlar bir başka insana zarar vermediği sürece bence bu tür şeylerin kimseye zararı yok. Kamu malına zarara gelince, bir kaç tane gencin bir kaç tabelayı kırmasını göz ardı edin, bu ülkede kamu malında neler oluyor, gençlerin kırdığı 3 kuruşluk tabela üzmesin sizi.
  • 17-11-2025, 12:33:38
    #23
    Üyeliği durduruldu
    DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her yeni nesil eski nesli rahatsız eder yaptıkları ile. Evet bana da saçma geliyor yaptıkları fakat her yeni zamanın insanlara dayattığı bazı popüler ahmaklıklar oluyor ve insanlarda buna eşlik ediyorlar. Yargılamamak gerek, eski fotoğraflara baktığımda babamların zamanında çok büyük yakalı gömlekler, ispanyol paça dedikleri çok abartılı paçalı pantolonlar v.s varmış. Biz de futbolcu kartı ile,misket ile oynardık v.s. Ben küpe takıyordum sene 1996'da, 2000'li yılların başında ilk dövmemi yaptırdım, insanlar bana öcü gibi bakıyordu. Şimdi geldiğimiz noktada toplumda dövme ya da benzeri şeylerin çok normal olduğu gözüküyor. Yani uzun lafın kısası, insanlar bir başka insana zarar vermediği sürece bence bu tür şeylerin kimseye zararı yok. Kamu malına zarara gelince, bir kaç tane gencin bir kaç tabelayı kırmasını göz ardı edin, bu ülkede kamu malında neler oluyor, gençlerin kırdığı 3 kuruşluk tabela üzmesin sizi.
    Eski nesil değilim ben 23 yaşımdayım
  • 17-11-2025, 12:52:47
    #24
    Sosyal Medyadan neden nefret ettiğimin bir örneği daha.....!
  • 17-11-2025, 20:25:21
    #25
    nova digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    harbiden çok boş bir nesil yetişiyor
    popüler kültürün kölesi olmayanlara selam olsun



    https://x.com/ajans_muhbir/status/19...879910098?s=46
    +1923
  • 18-11-2025, 13:21:37
    #26
    Malum partili gençlerden ise bunlar kat kat faydalıdır.

    Bu gençlerde sorun yok, sizde sorun var. Yaşlanıyorsunuz. Tam yaşlı muhabbeti. Gençler şimdi böyle şöyle...