Her yeni nesil eski nesli rahatsız eder yaptıkları ile. Evet bana da saçma geliyor yaptıkları fakat her yeni zamanın insanlara dayattığı bazı popüler ahmaklıklar oluyor ve insanlarda buna eşlik ediyorlar. Yargılamamak gerek, eski fotoğraflara baktığımda babamların zamanında çok büyük yakalı gömlekler, ispanyol paça dedikleri çok abartılı paçalı pantolonlar v.s varmış. Biz de futbolcu kartı ile,misket ile oynardık v.s. Ben küpe takıyordum sene 1996'da, 2000'li yılların başında ilk dövmemi yaptırdım, insanlar bana öcü gibi bakıyordu. Şimdi geldiğimiz noktada toplumda dövme ya da benzeri şeylerin çok normal olduğu gözüküyor. Yani uzun lafın kısası, insanlar bir başka insana zarar vermediği sürece bence bu tür şeylerin kimseye zararı yok. Kamu malına zarara gelince, bir kaç tane gencin bir kaç tabelayı kırmasını göz ardı edin, bu ülkede kamu malında neler oluyor, gençlerin kırdığı 3 kuruşluk tabela üzmesin sizi.