• 12-11-2025, 17:14:29
    #10
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ufak bı sıyasal yorum aldım gıbı hıssettım nıe tagda olabılecek senaryo dedınız taksılerdede olamazmı bu
    Taksi kullanmıyorum, bende ya kendi aracımı kullanıyorum ya da tag kullanıyorum.
    Siyasi vs yorum değil.

    Umarım tag yasallaşır.
  • 12-11-2025, 17:15:07
    #11
    BiPO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar ne ile yakalandığını bilmiyorum ama alacağı denetimli serbestlik ve yine devam edecek. Sizede geçmiş olsun.
    Undu hocam önümüzde açtılar. Göz kararı yarım yemek kaşığı kadar bişeydi. Muhtemelen sonuç da dediğiniz gibi olur.
  • 12-11-2025, 17:16:28
    #12
    geçmiş olsun
  • 12-11-2025, 17:17:41
    #13
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taksi kullanmıyorum, bende ya kendi aracımı kullanıyorum ya da tag kullanıyorum.
    Siyasi vs yorum değil.

    Umarım tag yasallaşır.
    Umarım yasallşır da bir daha böyle şeyler yaşamayız. Aslında taksilerden çok daha iyi sistemleri var. Sabıka kaydına göre sürücü alıyorlar ama sabıkası olmayan kişiler de suça yatkın olabiliyor. Ona da yapacak hiçbir şey yok.
  • 12-11-2025, 17:18:44
    #14
    fyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun
    Çok teşekkür ederim hocam. Bir an hiç çıkamayacağım sandım
  • 12-11-2025, 17:21:16
    #15
    Geçmiş olsun hocam
  • 12-11-2025, 17:22:08
    #16
    Harunn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    Çok sağolun hocam
  • 12-11-2025, 17:28:44
    #17
    Ceza 19,5K mı hocam, bende sık sık tag çağırırım.
  • 12-11-2025, 17:38:14
    #18
    ismailvolkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza 19,5K mı hocam, bende sık sık tag çağırırım.
    Yazdık dediler henüz gelmedi bilmiyorum