ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taksi kullanmıyorum, bende ya kendi aracımı kullanıyorum ya da tag kullanıyorum.
Siyasi vs yorum değil.

Umarım tag yasallaşır.
Umarım yasallşır da bir daha böyle şeyler yaşamayız. Aslında taksilerden çok daha iyi sistemleri var. Sabıka kaydına göre sürücü alıyorlar ama sabıkası olmayan kişiler de suça yatkın olabiliyor. Ona da yapacak hiçbir şey yok.