• 18-09-2009, 12:58:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Login | Facebook

    goller pozisyonlar frikikler çok profesyonel bir izleyin derim arkadaşlar
  • 18-09-2009, 14:05:15
    #2
    güzel maç olmuş.
  • 18-09-2009, 14:51:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    frikikler çok süper
  • 18-09-2009, 14:54:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Dardnelspor'un 2. golü harika. Diğer goller de öyle...
  • 18-09-2009, 14:56:10
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ne maç olmuş öğle hele frikikler manyaktı dardaneldeki adam ne vuruyor öğle
  • 18-09-2009, 15:12:46
    #6
    Harkulade bir maç olmuş hakkaten, ben Bankasya ligine pek bakmıyordum ama artık süperlig'den fazla bakacam galiba. Bu kalitede K.Erciyesin yeni stadınında etkisi olduğunu düşünüyorum, nede olsa kaliteli bir stad atmosferi var.
  • 18-09-2009, 15:59:23
    #7
    Bu maç özetini izledikten sonra iddaa da hep Dardanelspor a verdik ama hepsinde de bizi yatırdı...