Harkulade bir maç olmuş hakkaten, ben Bankasya ligine pek bakmıyordum ama artık süperlig'den fazla bakacam galiba. Bu kalitede K.Erciyesin yeni stadınında etkisi olduğunu düşünüyorum, nede olsa kaliteli bir stad atmosferi var.