Arkadaşlar,
Facebook benzeri sosyal ağların amacı nedir? Bu konuyu tartışmaya açmak istiyorum. Ayrıca şunu sormak istiyorum bu ağlardaki amaç insanların gereksiz şeylere grup açması mıdır? Bu konu hakkında bir arkadaşımla tartışıyordum. "Evet öyledir" diyor
Ben ise amacının " Birbirinden uzakta yaşayan insanlar arasındaki iletişimi sağlayarak kendi düşüncesindeki insanlarla bir topluluk oluşturup yararlı fikirler ve icatlar ortaya koymasıdır" diyorum.
Sizin fikirleriniz nelerdir?
Facebook'un ( Sosyal Ağların) amacı nedir?
13
●1.351
- 18-09-2009, 03:12:45Bir zamanlar öyleydi...deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçe oldu,
abazalar, Tecavüzcü Coşkunlar, serseriler, ibn.ler, or.sp.lar...
Türkçe olmasın demiyorum. Ancak, böyle giderse.. TTnet ***** diye ücretsiz bir servis yapmalı ki böyle pislikler bu toplumsal ağlara sıçramasın... - 18-09-2009, 03:43:47Üyeliği durdurulduRica ederim, evet sosyal ağların amaçları değişti. Sanırım farkedememişsin senedirneli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle