Arkadaşlar,
Facebook benzeri sosyal ağların amacı nedir? Bu konuyu tartışmaya açmak istiyorum. Ayrıca şunu sormak istiyorum bu ağlardaki amaç insanların gereksiz şeylere grup açması mıdır? Bu konu hakkında bir arkadaşımla tartışıyordum. "Evet öyledir" diyor
Ben ise amacının " Birbirinden uzakta yaşayan insanlar arasındaki iletişimi sağlayarak kendi düşüncesindeki insanlarla bir topluluk oluşturup yararlı fikirler ve icatlar ortaya koymasıdır" diyorum.
Sizin fikirleriniz nelerdir?