• 18-09-2009, 03:47:53
    #10
    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim, evet sosyal ağların amaçları değişti. Sanırım farkedememişsin sen
    Bence halen aamaçlar aynı ama sadece insanlar amaçlarına göre kullanmıyorlar
  • 18-09-2009, 03:56:49
    #11
    Üyeliği durduruldu
    edirneli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence halen aamaçlar aynı ama sadece insanlar amaçlarına göre kullanmıyorlar
    Demekki arkadaşının dediği doğruymuş
  • 18-09-2009, 05:43:54
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1. çok uzaktaki (başka kıtadaki) dostlarımla iletişim
    2. uygulama tasarlama ve buradan projeler geliştirme (120 milyon kullanıcı hiç de az bir sayı değil)
    3. çok uzaktaki arkadaşlarımla internetteki kaliteli içeriği paylaşma, değerlendirme, sohbet etme imkanı.

    bunları en iyi yapan internet projesi facebook

    rakipleri olan orkut, myspace gibi projeler bu işleri çok özensiz çok salaş şekilde yapmaya çalışıyor ve artık sadece facebook'u taklit ediyor.

    facebook bir nevi internet içinde internet'dir. On milyonlarca insana bu kadar rahat erişebileceğin başka bir platform var mı?
  • 18-09-2009, 06:08:41
    #13
    İnsanlar amaçlarına uygun olurak kullanıyor. Facebook da her amaçta ki insanlara izin veriyor.

    Eski arkadaşlarına bulmasına yardımcı oluyor.

    Çöp çatanlık yapıyor.

    Bazılarına egolarını tatmin etmesine yardımcı oluyor.

    Tanımadığın kişilerin iç dünyasına (teşhirciliğe) girmene olanak sağlıyor.

    Canı sıkılanların komik, siyasi, dini videolar izlemesinee olanak sağlıyıp, arkadaşlarınla oyun oynamanı sağlıyor.

    Kısacası başkasının ne düşündüğü değil önemli olan senin facebooku ne olarak gördüğündür.
  • 18-09-2009, 12:27:03
    #14
    DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlar amaçlarına uygun olurak kullanıyor. Facebook da her amaçta ki insanlara izin veriyor.
    Eski arkadaşlarına bulmasına yardımcı oluyor.
    Çöp çatanlık yapıyor.
    Bazılarına egolarını tatmin etmesine yardımcı oluyor.
    Tanımadığın kişilerin iç dünyasına (teşhirciliğe) girmene olanak sağlıyor.
    Canı sıkılanların komik, siyasi, dini videolar izlemesinee olanak sağlıyıp, arkadaşlarınla oyun oynamanı sağlıyor.
    Kısacası başkasının ne düşündüğü değil önemli olan senin facebooku ne olarak gördüğündür.
    çok güzel demişsin.