İnsanlar amaçlarına uygun olurak kullanıyor. Facebook da her amaçta ki insanlara izin veriyor.

Eski arkadaşlarına bulmasına yardımcı oluyor.

Çöp çatanlık yapıyor.

Bazılarına egolarını tatmin etmesine yardımcı oluyor.

Tanımadığın kişilerin iç dünyasına (teşhirciliğe) girmene olanak sağlıyor.

Canı sıkılanların komik, siyasi, dini videolar izlemesinee olanak sağlıyıp, arkadaşlarınla oyun oynamanı sağlıyor.

Kısacası başkasının ne düşündüğü değil önemli olan senin facebooku ne olarak gördüğündür.