• 08-11-2025, 21:58:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Son 1-2 haftadır iktidar cenahından Atatürk düşmanları tasfiye ediliyor gibi.
    Muhalif bir vatandaş olarak güzel gelişmeler.

    10 Kasım’a 2 Gün kaldı, şimdiden Allah gani gani rahmet eylesin; Gazi Mustafa Kemal Atatürk

    Furkan Bölükbaşı’na da son bir haftadır iktidar cenahından Atatürk’e ettiği hakaretlerden dolayı tepkiler var fakat tepkiler küfürlü olduğu için foruma uygun olmaz, Twitter’dan bulabilirsiniz.



    https://x.com/ajans_muhbir/status/19...959400684?s=46




    https://x.com/yeniulak/status/1986129275452276992?s=46
  • 08-11-2025, 22:07:36
    #2
    Resmi Shopify Partner
    Seçim yaklaştığında her şey olur. İşine geliyorsa seçim olmasa da olur.
  • 08-11-2025, 22:10:04
    #3
    Bu zamanda teröriste bile sarılıyorlar. Merak etmeyin bir kaç güne sarılıp ertesi gün söverler biz böyle birşey yapmadık derler.
  • 08-11-2025, 22:15:26
    #4
    ben böyle bir durum olduğunu düşünmüyorum, yani görmedim kayda değer bir hareket. ama %1 oyu olmayan hüdapar'ı adam yerine koyup ittifak yapan iktidar, Atatürk'e sarılır tabi.
  • 08-11-2025, 22:16:19
    #5
    AKP'nin makyavelist pragmatist bir parti olduğunu anladığınız gün büyük bir aydınlanma yaşayacaksınız.

    Ama şunu söyleyebiliriz, laikliğin yılmaz bekçisi CHP değil AKP'dir.
  • 08-11-2025, 22:18:09
    #6
  • 08-11-2025, 22:22:46
    #7
    Furkanı insan yerine koymak bile başlı başına hata, o nerden geldiğini çok iyi biliyor

    Atatürk'e kini ve düşmanlığını göstererek yapan herkes elbet bir gün yanıtını bulur.