Son 1-2 haftadır iktidar cenahından Atatürk düşmanları tasfiye ediliyor gibi.
Muhalif bir vatandaş olarak güzel gelişmeler.

10 Kasım’a 2 Gün kaldı, şimdiden Allah gani gani rahmet eylesin; Gazi Mustafa Kemal Atatürk

Furkan Bölükbaşı’na da son bir haftadır iktidar cenahından Atatürk’e ettiği hakaretlerden dolayı tepkiler var fakat tepkiler küfürlü olduğu için foruma uygun olmaz, Twitter’dan bulabilirsiniz.



https://x.com/ajans_muhbir/status/19...959400684?s=46




https://x.com/yeniulak/status/1986129275452276992?s=46