• 05-11-2025, 17:51:13
    #28
    Hazır mesleki rank almışken, r10da ticari konular açın. Verdiğiniz parayı çıkartın.
  • 05-11-2025, 17:51:31
    #29
    Hayırlı olsun.. Yakışır!!!


  • 05-11-2025, 18:03:22
    #30
    Kişisel Rütbe
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazır mesleki rank almışken, r10da ticari konular açın. Verdiğiniz parayı çıkartın.
    Şuan sınırı doldurduk hiç ban yemeyelim
  • 05-11-2025, 19:43:48
    #31
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık R10 da meslek sahibi olduk. Hayırlı olsun 1 sene boyunca bu meslekteyiz
    Allah gönlüne göre versin hocam.
  • 06-11-2025, 03:06:32
    #32
    Hayırlı olsun
  • 06-11-2025, 03:41:13
    #33
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Sonunda mesaj silmeyeceğim
    500 kotayla silmeyeceğini düşünmen gülümsetti hocam
  • 06-11-2025, 06:00:05
    #34
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500 kotayla silmeyeceğini düşünmen gülümsetti hocam
  • 06-11-2025, 10:02:53
    #35
    R10.NET'in Bence En İyisi
    SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gününü bekle hocam her üye bir gün mesaj kutusunu temizlemeyi tadacaktır.
  • 06-11-2025, 10:04:11
    #36
    Sigorta var mı