Konu
R10 mesleğimiz hayırlı olsun
06-11-2025, 03:41:13
#33
SaatciAdam
R10.NET'in Bence En İyisi
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sonunda mesaj silmeyeceğim
500 kotayla silmeyeceğini düşünmen gülümsetti hocam