• 02-11-2025, 16:53:03
    #1
    Merhaba İphone cihazı olanlara 100 TL ödeme yapılacaktır. Yapılacak işlem sadece uygulama ile alakalıdır hiçbir KYC, özel bilgi vesaire yoktur, çok kısa sürer.
  • 02-11-2025, 16:53:36
    #2
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba İphone cihazı olanlara 100 TL ödeme yapılacaktır. Yapılacak işlem sadece uygulama ile alakalıdır hiçbir KYC, özel bilgi vesaire yoktur, çok kısa sürer.
    200e anlasalım kahve içeyim
  • 02-11-2025, 16:54:24
    #3
    Telefoncuyum pmden detaylı bilgi verirsen yardımcı olabilirim
  • 02-11-2025, 16:55:00
    #4
    Kactane lazım hocam
  • 02-11-2025, 16:55:04
    #5
    Bilgileri iletin yardımcı olayım. 100 lira da sizde kalsın
  • 02-11-2025, 16:56:03
    #6
    Profilimdeki whatsapp dan ulaşabilirsiniz
  • 02-11-2025, 16:57:30
    #7
    2 adet cıhaz mevcut
  • 02-11-2025, 16:58:33
    #8
    iş nedir hocam yapalım
  • 02-11-2025, 16:59:57
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bilgi Ve iletişim nuamrası beklemekteyim