Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba İphone cihazı olanlara 100 TL ödeme yapılacaktır. Yapılacak işlem sadece uygulama ile alakalıdır hiçbir KYC, özel bilgi vesaire yoktur, çok kısa sürer.
200e anlasalım kahve içeyim