• 02-11-2025, 01:36:58
    #2
    Kesinlikle bizim ülkemizde de yapılmalı bu
  • 02-11-2025, 02:38:54
    #3
    Diyelim kadın gıcık adama, oyuna getiyecek vs diyelim. Attı boyayı? E ne olacak?
  • 02-11-2025, 02:56:55
    #4
    nitro;[URL="tel:1090037297" adlı üyeden alıntı:
    1090037297[/URL]]Diyelim kadın gıcık adama, oyuna getiyecek vs diyelim. Attı boyayı? E ne olacak?
    Biber gazı galiba benzer sebeplerden yasak 👍
  • 02-11-2025, 11:49:43
    #5
    Mülteciler Avrupa’nın en büyük sorunu.sırf bu yüzden bile hükümet değişiklikleri olacak. Arap’ı zencisi Avrupa’nın önüzümüzdeki yıllardaki en büyük sorunu olacak.Ki Türkiye’de hala bu konuda adam akıllı bir lider çıkmadı.biri vardı oda sosyal medya fenomeni oldu sanırım.
  • 02-11-2025, 11:59:59
    #6
    MilRH;[URL="tel:1090038008" adlı üyeden alıntı:
    1090038008[/URL]]Mülteciler Avrupa’nın en büyük sorunu.sırf bu yüzden bile hükümet değişiklikleri olacak. Arap’ı zencisi Avrupa’nın önüzümüzdeki yıllardaki en büyük sorunu olacak.Ki Türkiye’de hala bu konuda adam akıllı bir lider çıkmadı.biri vardı oda sosyal medya fenomeni oldu sanırım.
    Batılıya göre sen ben Afgan’dan beteriz kardeş..

    Ayrıca Avrupalılar uygar değiller.

    Biz onlardan çok daha uygar bir milletiz.
  • 02-11-2025, 12:03:23
    #7
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batılıya göre sen ben Afgan’dan beteriz kardeş..

    Ayrıca Avrupalılar uygar değiller.

    Biz onlardan çok daha uygar bir milletiz.
    senin düşüncene bakarsak muhtemelen dediğin gibi sen betersindir.arabı zencisi hintlisi bunlar dünyanın çöplüğüdür.avrupanın başbelasıdır.Türkiye'nin bir kısmıda buna dahildir.
    • EmreNN
    EmreNN bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-11-2025, 12:06:50
    #8
    MilRH;[URL="tel:1090038044" adlı üyeden alıntı:
    1090038044[/URL]]senin düşüncene bakarsak muhtemelen dediğin gibi sen betersindir.arabı zencisi hintlisi bunlar dünyanın çöplüğüdür.avrupanın başbelasıdır.Türkiye'nin bir kısmıda buna dahildir.
    Sanki sen saraylı bir prenssin kardeş

    Bir kendine bak da ondan sonra et bu lafları Allah aşkına yahu 😁
  • 02-11-2025, 12:08:27
    #9
    raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki sen saraylı bir prenssin kardeş

    Bir kendine bak da ondan sonra et bu lafları Allah aşkına yahu 😁
    senin savunduğun bir lafı söyledim.ki bu aşağılık kompleksi yaşayan insanlarda vardır.birde radikal tiplerin kendini avutma biçimidir.