raSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Batılıya göre sen ben Afgan’dan beteriz kardeş..

Ayrıca Avrupalılar uygar değiller.

Biz onlardan çok daha uygar bir milletiz.
senin düşüncene bakarsak muhtemelen dediğin gibi sen betersindir.arabı zencisi hintlisi bunlar dünyanın çöplüğüdür.avrupanın başbelasıdır.Türkiye'nin bir kısmıda buna dahildir.