berkx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Artık R10 teyit mesajını böyle atacağım
17
●872
- 31-10-2025, 13:44:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.neeee diyo oooo ölüm mmm
- 31-10-2025, 14:00:05Coşkun düşünceli mi hahhahahahahah bu daha bi komikmişDOGRU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2025, 16:15:29



