Konu
Artık R10 teyit mesajını böyle atacağım
31-10-2025, 13:44:52
#10
erollegend
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
berkx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Numarasını sekreteri girmiş 😂
neeee diyo oooo ölüm mmm