• 31-10-2025, 12:10:45
    #1
    Selamlar bugün sağlık ocağına gittim 3 yıldır gelmemişsin dedi bunun cezai işlemi var dedi doktor değişimine kadar gidiyor dedi 1 yılda 1 de olsa gel dedi ölçüm kan vs yaptırırsın dedi internetten baktığımda doktorun maaşından kesiliyormuş yazan buydu sizlerinde bilgisi olsun diye paylaştım
  • 31-10-2025, 12:12:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Berki 10 yıldır gitmiyorum sağlık ocağına en son okulda rapor almak için gidiyordum
  • 31-10-2025, 12:12:45
    #3
    Kategori Moderatörü
    Doktora gitmiyorum diye ceza mı 🤣
    Doktorun maaşını düşünüyor muhtemelen.
  • 31-10-2025, 12:22:25
    #4
    Haydaaa ! Ne alaka yahu. Doktoru kullanmadık diye ceza kesiliyorsa o zaman yılda bir de evde yangın çıkaralım. İtfaiyeyi de yılda bir çağırmış oluruz.
  • 31-10-2025, 12:23:12
    #5
    Sallama bilgi yahu gitmek zorunda değilsiniz.
    Size değil de doktorun kendisine puan sistemi getirildi sizinle ilgilenmezse onlar ceza yiyorlar.
  • 31-10-2025, 12:24:14
    #6
    vallahi ayıp yaptığınız 3 yıldır hastadamı olmadınız
  • 31-10-2025, 12:28:55
    #7
    aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vallahi ayıp yaptığınız 3 yıldır hastadamı olmadınız
    doktorda böyle dedi 3 yıldır uğramıyorsun ayıp ediyorsun dedi
  • 31-10-2025, 12:35:28
    #8
    Seo Hizmetleri
    hocam o kuralın çok protestosu oldu hatta görevi birakan doktor sayısı da arttı. ama bu vatandaşla alakalı degil siz gitmezseniz birşey olmuyor. doktora ceza kesiyorlar. o da saçma bi durum tabi
  • 31-10-2025, 12:37:51
    #9
    VipsMedya.Com