Sağlık Ocağı Herkes Konuya
14
●492
- 31-10-2025, 12:10:45Selamlar bugün sağlık ocağına gittim 3 yıldır gelmemişsin dedi bunun cezai işlemi var dedi doktor değişimine kadar gidiyor dedi 1 yılda 1 de olsa gel dedi ölçüm kan vs yaptırırsın dedi internetten baktığımda doktorun maaşından kesiliyormuş yazan buydu sizlerinde bilgisi olsun diye paylaştım
- 31-10-2025, 12:28:55doktorda böyle dedi 3 yıldır uğramıyorsun ayıp ediyorsun dediaslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2025, 12:35:28hocam o kuralın çok protestosu oldu hatta görevi birakan doktor sayısı da arttı. ama bu vatandaşla alakalı degil siz gitmezseniz birşey olmuyor. doktora ceza kesiyorlar. o da saçma bi durum tabi