Konu
Sağlık Ocağı Herkes Konuya
31-10-2025, 12:22:25
#4
CemC
Haydaaa ! Ne alaka yahu. Doktoru kullanmadık diye ceza kesiliyorsa o zaman yılda bir de evde yangın çıkaralım. İtfaiyeyi de yılda bir çağırmış oluruz.