• 27-10-2025, 01:48:24
    #1
    inşaat işi ile uğraşıyorum pis ortamlarda klima açmamaya özen gösteririm veya iç havalandırmayı tek açarım fakat

    KLİMAYI AC TUŞUNA BASIP AÇTIĞIM AN İLK 5-10 SN çok pis koku geliyor KLİMA BOMBASI FALAN KULLANDIM AMA NAFİLE 2 GÜN temiz koku geliyor 3.gün yine aynı

    ne yapabilirim bu konu hakkında ustalar da bir şey demiyor koksun ne var dediler?
  • 27-10-2025, 01:50:03
    #2
    kabin filtresi olarak geçer, polen filtresi der ustalar. değiştirin anında geçer.
    yeni filtre takılırken de filtreye güzel kokular sıkın.
    eğer yine geçmezse çürümeyle alakalı bir durum olabilir, torpido sökülmeye kadar gider..
  • 27-10-2025, 02:30:01
    #3
    Klima hattı nemli kaldığı için bakteri ürüyor ve kokuya sebep oluyor.

    Çözüm için önerim aracı kapatmadan önce klimayı kapatıp sadece havalandırma modunda 1 dakika kadar bekletip aracı kapatmak. Bunu alışkanlık haline getirdiğinizde kokuya çözüm oluyor.
  • 27-10-2025, 02:36:11
    #4
    Araba kontağını durdurmadan önce AC tuşuna basıp 20-30 saniye düz havalandırıp kontağı öyle kapatın hocam, polen filtrenizide hava tabancası yardımıyla temizleyin
  • 27-10-2025, 04:54:06
    #5
    polen filtresi muhtemelen, ekstra olarak 100-200 lira arasına klima bombası alanilirsiniz
  • 27-10-2025, 09:54:00
    #6
    Zamanla toz pislik peteklerin arasına doluyor ve nemlendiğinde kokuyu yayıyor en sağlıklı çözüm iyi bir klimacıda peteği temizletmek işlem teforatlı olduğu için biraz ücreti yüksek oluyor ne yazık ki
  • 27-10-2025, 12:56:59
    #7
    Teşekkür ederim abi
    ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klima hattı nemli kaldığı için bakteri ürüyor ve kokuya sebep oluyor.

    Çözüm için önerim aracı kapatmadan önce klimayı kapatıp sadece havalandırma modunda 1 dakika kadar bekletip aracı kapatmak. Bunu alışkanlık haline getirdiğinizde kokuya çözüm oluyor.