inşaat işi ile uğraşıyorum pis ortamlarda klima açmamaya özen gösteririm veya iç havalandırmayı tek açarım fakat
KLİMAYI AC TUŞUNA BASIP AÇTIĞIM AN İLK 5-10 SN çok pis koku geliyor KLİMA BOMBASI FALAN KULLANDIM AMA NAFİLE 2 GÜN temiz koku geliyor 3.gün yine aynı
ne yapabilirim bu konu hakkında ustalar da bir şey demiyor koksun ne var dediler?
ARAÇ KLİMA AÇILINCA 5 SN GELEN pis KOKU
6
●246
- 27-10-2025, 01:48:24
- 27-10-2025, 01:50:03kabin filtresi olarak geçer, polen filtresi der ustalar. değiştirin anında geçer.
yeni filtre takılırken de filtreye güzel kokular sıkın.
eğer yine geçmezse çürümeyle alakalı bir durum olabilir, torpido sökülmeye kadar gider..
- 27-10-2025, 12:56:59Teşekkür ederim abi
ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
