inşaat işi ile uğraşıyorum pis ortamlarda klima açmamaya özen gösteririm veya iç havalandırmayı tek açarım fakat

KLİMAYI AC TUŞUNA BASIP AÇTIĞIM AN İLK 5-10 SN çok pis koku geliyor KLİMA BOMBASI FALAN KULLANDIM AMA NAFİLE 2 GÜN temiz koku geliyor 3.gün yine aynı

ne yapabilirim bu konu hakkında ustalar da bir şey demiyor koksun ne var dediler?