• 25-10-2025, 09:23:35
    #1
    Sabah sabah aklıma geldi:
    Bir ara sadece Şirince Köyü’ne bir şey olmayacak olan kıyametten bahsediliyordu. Ben o zaman lisedeydim ve derste arkadaşlarla geriye doğru sayıyordum.
    Siz ne yapıyordunuz?
  • 25-10-2025, 09:26:59
    #2

    o zamanlar şirince köyünde kutlamalar başladı diye bu resmi atmıştım
  • 25-10-2025, 09:29:38
    #3
    Ben de Şirinceye gezmeye gitmiştim o zamanlar. Şarap evlerinde "tadımlık" şarabı tada tada hepsini gezmiştim. Bir de Nesin Vakfının matematik köyü vardı.
  • 25-10-2025, 11:37:45
    #4
    Enayilere Win güncellemesi yapmış ve kazandığım para gerçek mi diye hesap yapıyordum

    Adam dosyayı veriyorum tıkla çlıştır diyorum "illa sen gel" "gelirsem para alırım " "Para sorun değil"