Sabah sabah aklıma geldi:
Bir ara sadece Şirince Köyüne bir şey olmayacak olan kıyametten bahsediliyordu. Ben o zaman lisedeydim ve derste arkadaşlarla geriye doğru sayıyordum.
Siz ne yapıyordunuz?
Dünyanın sonunda ne yapıyordunuz?
3
●162
3
●162