Sabah sabah aklıma geldi:
Bir ara sadece Şirince Köyü’ne bir şey olmayacak olan kıyametten bahsediliyordu. Ben o zaman lisedeydim ve derste arkadaşlarla geriye doğru sayıyordum.
Siz ne yapıyordunuz?