Konu
Dünyanın sonunda ne yapıyordunuz?
25-10-2025, 09:23:35
#1
SDR1035
Sabah sabah aklıma geldi:
Bir ara sadece Şirince Köyüne bir şey olmayacak olan kıyametten bahsediliyordu. Ben o zaman lisedeydim ve derste arkadaşlarla geriye doğru sayıyordum.
Siz ne yapıyordunuz?