• 24-10-2025, 17:08:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sosyal medyada herkesin rol yaptığı, filtreli bir dünyada yaşıyoruz. Forumlarda ise hâlâ gerçek tartışmalar, fikir alışverişleri ve samimi sohbetler dönebiliyor.
    Peki sizce forum kültürü gerçekten sosyal medyadan daha mı samimi, yoksa bu sadece bir nostalji mi?
    Yorumlarda düşüncelerinizi paylaşın — sizce insanlar burada daha mı içten, yoksa sadece anonim olmanın rahatlığında mı konuşuyorlar?
  • 24-10-2025, 17:09:47
    #2
    Forum kültürü daha samimi hocam. o da her forumda değil. TR de birkaç tane vardır bir elin parmağını geçmez bence.
  • 24-10-2025, 17:10:00
    #3
    Bence insanlar forumda daha rahat
  • 24-10-2025, 17:11:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    SerhatKarademirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum kültürü daha samimi hocam. o da her forumda değil. TR de birkaç tane vardır bir elin parmağını geçmez bence.
    Doğru hocam katılıyorum bakalım belki daha farklı düşünceye sahip insanlar da vardır
  • 24-10-2025, 17:11:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence insanlar forumda daha rahat
    Bir bakıma dediğin doğru ama burada da aynı şekilde işlediği kanaatindeyim şahsen.