Sosyal medyada herkesin rol yaptığı, filtreli bir dünyada yaşıyoruz. Forumlarda ise hâlâ gerçek tartışmalar, fikir alışverişleri ve samimi sohbetler dönebiliyor.
Peki sizce forum kültürü gerçekten sosyal medyadan daha mı samimi, yoksa bu sadece bir nostalji mi?
Yorumlarda düşüncelerinizi paylaşın sizce insanlar burada daha mı içten, yoksa sadece anonim olmanın rahatlığında mı konuşuyorlar?