• 24-10-2025, 13:54:30
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatı yanlış yazmışım yıllık hasılat 1.100.000 geçmediği sürece vergiden muafım bunu bilerek yapıyorum ve ucuza yaptığım için hepsi cebime kalmış oluyor ve milletide fahiş fiyattan zorlamak yerine hem kendi cebime giren giriyor hem müşteri memnun kalıyor babamın memnun görünmesi tamamen bilgilendirilmediği veya konu hakkında bilgi sahibi olmadığı bir yer olduğu için
    babanın akli melekeleri yerinde değil mi ?
    sana iş yaptırmadığını düşünürsek yerinde, adam merak etmemiş sormamış, işi düşmüş sana sormuş.
  • 24-10-2025, 13:56:32
    efecakirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    babanın akli melekeleri yerinde değil mi ?
    sana iş yaptırmadığını düşünürsek yerinde, adam merak etmemiş sormamış, işi düşmüş sana sormuş.
    Bu daha çok ailevi meselelere giriyor ben konudan bahsetmeme onu uyarmama rağmen beni dinlememesi kendi hatası ama hizmet adı altında verilen ürünün bize bir yararı olmadığı için uğraşıyorum en azından başkalarına tam tekmil hizmet sunsun
  • 24-10-2025, 13:57:34
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    19 yaşındayım diye bir savunma yapmadım ve askerlikle övünmek ne kadar doğru emin değilim kimin ne sağlık veya hayat şartlarında olduğunu bilmeden yapmışsın bana fiyat teklif ediyorsun ama benim sorumu yanıtlamıyorsun istediğin üründeki beklediğin amacın ne olduğunu soruyorum
    askerlikle övünmedim ben gencim Babam bana güvenmedi demenden söz ediyorum

    800-1000 TL fiyatla iş yapıyorsun ya onlardan ÖZEL TASARIM site işte Kurumsal şirket için standart şeyler

    Vergiden muaf olayı çok güzel umarım maliyenin haberi vardır olaydan
  • 24-10-2025, 13:57:38
    Everything is Possible!
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten giden gitti ben iade derdinde değilim bu yaptığı şeyi başka adamlarada yapmaması için açtım tam olarak postu çünkü işçilik olmadan 10k alıyor çok ironik yaptığı bir iş yok hazır temayı yerleştir yazı fotoğraf değiştir bagla cfyi gec
    İşçilik yok yok diyorsunda. En basit haliyle firmanın temayı satın alıp kurması ve içeriklerini değiştirmesi bile bir işçiliktir. Bu iş için isterse 10.000 isterse 20.000 ister herkesin fiyatı farklı siz fiyatı kabul ettikten iş teslim edildikten sonra dönüp konuşursan yok basit yok işçilik sıfır gibi demezler mi adama çok biliyorsan gidip kendin yapıp babana verseydin. Konuya yorumlar geldikçe ilk açtığındaki söylemlerin ile sonraki söylemlerin bile değişti. Burada bir sürü insan sana yol göstermeye çalışmış onlara bile boş yapmışsın, git özür dile firmadan, seni dava ederse çok uğraşırsın.
  • 24-10-2025, 13:58:23
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu daha çok ailevi meselelere giriyor ben konudan bahsetmeme onu uyarmama rağmen beni dinlememesi kendi hatası ama hizmet adı altında verilen ürünün bize bir yararı olmadığı için uğraşıyorum en azından başkalarına tam tekmil hizmet sunsun
    "Yıllık hasılat 1.100.000 geçmediği sürece vergiden muaf " bu söylediğin cümlenin kanun maddesini resmi gazete üzerinden ekran görüntüsü olarak atar mısın ? Eğer atamazsan vergi kaçırdığını faturasız iş yaptığını ve/veya hizmet sunduğunu kabul etmiş olursun.
  • 24-10-2025, 13:59:34
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hasılat ne dostum ciro' dur o. Ayrıca "yıllık hasılat 1.100.000 geçmediği sürece vergiden muaf " bu söylediğin cümlenin kanun maddesini resmi gazete üzerinden ekran görüntüsü olarak atar mısın ? Böyle bir vergi muafiyeti yok, bunu kendin uyduruyorsun.

    1. Fatura Kesme Zorunluluğu Ne Zaman Doğar?
    
    Türkiye’de Vergi Usul Kanunu (VUK)’a göre, bir kişi ya da işletme mal veya hizmet satışı yaptığında fatura (veya muadili belge) düzenlemek zorundadır.
    Bu zorunluluk gelir miktarına değil, yapılan işlemin niteliğine bağlıdır.
    
    Yani:
    
    Bir satış ya da hizmet işlemi varsa,
    
    Bu işlem belirli bir tutarın üzerindeyse (2025 için KDV dahil 9.900 TL sınırı),
    → Fatura kesilmesi zorunludur.
    Elektronik ticarette o yıl için geçerli olan asgari ücretin yıllık brüt tutarini açmadığı sürece vergi muafiyetin oluyor yani ayda 22k kazanırsam vergi vermem gerekmiyor 23k olursa fatura kesmem gerekiyor
  • 24-10-2025, 14:00:32
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elektronik ticarette o yıl için geçerli olan asgari ücretin yıllık brüt tutarini açmadığı sürece vergi muafiyetin oluyor yani ayda 22k kazanırsam vergi vermem gerekmiyor 23k olursa fatura kesmem gerekiyor
    Hani 1.100.000₺ idi neden hemen 22.000₺ ye düştün ? Sen galiba ruh hastası falansın he?
    Hadi aylık olduğunu varsayalım 264.000₺ yapar ki böyle bir madde yok zaten. Daha dört işlem bilmiyorsun kod yazıyorum diyorsun!

    E-ticaret diyorsun yaptığın şey e-ticaret değil hizmet sunumu diye geçiyor. Sen bana ayrıca resmi gazetedeki o maddeyi at bakalım.
  • 24-10-2025, 14:00:58
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hani 1.100.000₺ idi neden hemen 22.000₺ ye düştün ? Sen galiba ruh hastası falansın he?
    Ahraz sadece ahraz hocam.
  • 24-10-2025, 14:02:16
    efecakirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahraz sadece ahraz hocam.
    Allah babana sabırlar versin cidden. Çok zor...