Zaten giden gitti ben iade derdinde değilim bu yaptığı şeyi başka adamlarada yapmaması için açtım tam olarak postu çünkü işçilik olmadan 10k alıyor çok ironik yaptığı bir iş yok hazır temayı yerleştir yazı fotoğraf değiştir bagla cfyi gec
İşçilik yok yok diyorsunda. En basit haliyle firmanın temayı satın alıp kurması ve içeriklerini değiştirmesi bile bir işçiliktir. Bu iş için isterse 10.000 isterse 20.000 ister herkesin fiyatı farklı siz fiyatı kabul ettikten iş teslim edildikten sonra dönüp konuşursan yok basit yok işçilik sıfır gibi demezler mi adama çok biliyorsan gidip kendin yapıp babana verseydin. Konuya yorumlar geldikçe ilk açtığındaki söylemlerin ile sonraki söylemlerin bile değişti. Burada bir sürü insan sana yol göstermeye çalışmış onlara bile boş yapmışsın, git özür dile firmadan, seni dava ederse çok uğraşırsın.