Elektronik ticarette o yıl için geçerli olan asgari ücretin yıllık brüt tutarini açmadığı sürece vergi muafiyetin oluyor yani ayda 22k kazanırsam vergi vermem gerekmiyor 23k olursa fatura kesmem gerekiyor
Hani 1.100.000₺ idi neden hemen 22.000₺ ye düştün ? Sen galiba ruh hastası falansın he?
Hadi aylık olduğunu varsayalım 264.000₺ yapar ki böyle bir madde yok zaten. Daha dört işlem bilmiyorsun kod yazıyorum diyorsun!
E-ticaret diyorsun yaptığın şey e-ticaret değil hizmet sunumu diye geçiyor. Sen bana ayrıca resmi gazetedeki o maddeyi at bakalım.