''Kral'' ''Reis'' vb. ifadelerle yazışanlar hk.
61
●3.214
- 24-10-2025, 03:07:34İşin sonunda uzun adama bağlayacaksın diye bekledimraSearch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 03:14:42r10 kültüründe "Hocam" vardır hayatta herhangi bir yerde kral, reis gibi kelimeleri kullananlar hep kolpacı çıktı güvenmem
- 24-10-2025, 08:36:34Bu kelimeler her insana karşı kullanılmaz bence, bazı insanlar ilk konuşmayı ilk karşılamayı mesafeli ister mesafeli davranır ve buna dikkat eder, bazı insanlar için de yakın olması böyle hitaplar ile başlaması uygundur, bu kelimeleri diyenler de eğer sokak ağzı niyeti ile söylemiyor samimiyetten söylüyor ise problem olmayabilir pek samimiyetten sonuçta, ama yine de karşılarında ki insanın ilk konuşmaya mesafeli yaklaşıp yaklaşmadığını bilmedikleri için ve ilk konuşma olduğu için mesafeli bir hitap ile başlamak en doğrusudur bence
- 24-10-2025, 14:47:41Yaşım 40 olmuş, Reis, Kral, Başkan, Hacım, Kanka, Bro vb. yazanlara asla cevap vermem, halen yazıyor ise yaşını sorarım (genellikle benden 15-20 yaş küçük) ve yaşımı belirtirim. Sonrası zaten örf adet bilen bir arkadaş ise kendini düzeltiyor.
