Yaşım 40 olmuş, Reis, Kral, Başkan, Hacım, Kanka, Bro vb. yazanlara asla cevap vermem, halen yazıyor ise yaşını sorarım (genellikle benden 15-20 yaş küçük) ve yaşımı belirtirim. Sonrası zaten örf adet bilen bir arkadaş ise kendini düzeltiyor.