Bu kelimeler her insana karşı kullanılmaz bence, bazı insanlar ilk konuşmayı ilk karşılamayı mesafeli ister mesafeli davranır ve buna dikkat eder, bazı insanlar için de yakın olması böyle hitaplar ile başlaması uygundur, bu kelimeleri diyenler de eğer sokak ağzı niyeti ile söylemiyor samimiyetten söylüyor ise problem olmayabilir pek samimiyetten sonuçta, ama yine de karşılarında ki insanın ilk konuşmaya mesafeli yaklaşıp yaklaşmadığını bilmedikleri için ve ilk konuşma olduğu için mesafeli bir hitap ile başlamak en doğrusudur bence