• 20-10-2025, 08:58:28
    #1
    GSS borçları için yeni düzenlemeye gidiyor. Yaklaşık 10 milyon kişinin 100 milyar TL’yi aşan borcu ertelenecek, 1,5 milyon kişinin 2015 yılına ait 3,1 milyar TL’lik borcu ise tamamen silinecek.

    Bugün itibarıyla 10 milyona yakın vatandaşın 100 milyar TL’yi aşan GSS prim borcu bulunuyor. 2015’ten bu yana çeşitli yapılandırma düzenlemeleriyle bu borçların tahsili kolaylaştırılmaya çalışıldı. Yeni düzenlemenin yasalaşması halinde, 1 milyon 491 bin kişinin 554 milyon TL’lik asıl borcu ile 2,57 milyar TL tutarındaki gecikme cezası ve zammı olmak üzere toplam 3,1 milyar TL’lik borcu tamamen silinecek.

    https://www.sozcu.com.tr/genel-sagli...idildi-p248652
  • 20-10-2025, 09:00:24
    #2
    Hayirlisi olsun diyelim
  • 20-10-2025, 09:16:00
    #3
    Benim de var GSS prim borcum. Umarım tamamen silinir ve bu uygulama tamamen kaldırılır. Suriyelilerin ücretsiz şekilde muayene olup ilaç aldığı ülkemizde biz sürekli durduk yere borçlandırılıyoruz. Faturalarımızı ödeyemez haldeyiz. Yazık...
  • 20-10-2025, 09:38:45
    #4
    554 milyon TL'nin gecikme zammı nasıl 2.57 milyar lira olabilir? Kaç yıldır ödemiyoruz yada aylık gecikme zammı ne kadar acaba
  • 20-10-2025, 09:47:38
    #5
    geçen hafta tüm borcu ödeyen keriz ben
  • 20-10-2025, 10:04:35
    #6
    2015 yılına ait gss borcu olanlarınki silinecek sonrası için ertleme diyor ama detay yok
  • 20-10-2025, 10:10:00
    #7
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Eee ödeyenler kerizmi şimdi?
  • 20-10-2025, 12:37:33
    #8
    2017den başlayan 50 bin borcum var 27 bini faiz.. ödemiyorum elbet af çıkacak
  • 20-10-2025, 13:18:33
    #9
    Darısı bağkura