• 14-10-2025, 22:14:17
    #1
    Merhaba hocalarım, yüksek lisans için ALES başvurusu yapacaktım fakat sistem çökmüş. Yıllardır osym, e nabiz, e devlet çöküyor. Bizim vergilerimiz güzel bir server altyapısına yetmiyor mu? TRT bandrolü adı altında binlerce TL vergi alınıyor ufak bir kaynak yaratıp şu sistemleri sağlama alma şansları yok mu? Niye yıllardır böyle?
  • 14-10-2025, 22:16:03
    #2
    Trt bandrol paraları kurtuluş diriliş şahlanış dizilerine harcanıyo. Diziler daha önemli
  • 14-10-2025, 22:17:52
    #3
    bu tarz başvuruları toplasan 10-15 günü geçmez. 1-3 milyon arası ziyaretçiyi kaldıracak serverada 350 gün gerek olmayacak.
  • 14-10-2025, 22:21:05
    #4
    Hepsi TRT'de yayınlanan dizilere gidiyor maalesef
  • 14-10-2025, 22:22:44
    #5
    rallyproco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tarz başvuruları toplasan 10-15 günü geçmez. 1-3 milyon arası ziyaretçiyi kaldıracak serverada 350 gün gerek olmayacak.
    Herhangi birisinin sitesi değil devletin sistemi bir zahmet paraya kıyıp sistemleri yükseltsinler. Hastane randevusu alırken bile kaç kere mhrs sitesi gitti randevuyu kaçırdım. O kadar vergi alıyorlar biraz da vatandaşın yararına harcasınlar zaten çalacaklarını çalıyorlar.
  • 14-10-2025, 22:24:44
    #6
    rallyproco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tarz başvuruları toplasan 10-15 günü geçmez. 1-3 milyon arası ziyaretçiyi kaldıracak serverada 350 gün gerek olmayacak.
    KPSS YKS YDT YOKDİL DGS MSU gibi sınavları toplayınca en az 40 50 sınav yapar.
    ALES örneğin yılda bir kaç defa yapılıyor. Tek sorun sınav da değil, devlet dairelerinde bile bu sorun var.