Merhaba hocalarım, yüksek lisans için ALES başvurusu yapacaktım fakat sistem çökmüş. Yıllardır osym, e nabiz, e devlet çöküyor. Bizim vergilerimiz güzel bir server altyapısına yetmiyor mu? TRT bandrolü adı altında binlerce TL vergi alınıyor ufak bir kaynak yaratıp şu sistemleri sağlama alma şansları yok mu? Niye yıllardır böyle?