R10 Bursa'LıLar Sohbet Odası. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Bursa'LıLar Sohbet Odası.
7
●
408
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Bursa'LıLar Sohbet Odası.
15-09-2009, 13:09:31
#1
SqReaL
Bursa'lı olmak ve Bursa'da yaşamak farklıdır
Altı evliya, üstü eşkiya, burası Bursa
Var mı Bursa'lı olanlar, buyrun sohbete
Selamın aleyküm
15-09-2009, 13:11:31
#2
NobraN
aleyküm selam
15-09-2009, 13:12:16
#3
Yeehee
Üyeliği durduruldu
ben Bursa'lı değilim Fakat selamını Almak içimden geldi
AleykümüSelam
15-09-2009, 13:14:06
#4
SqReaL
Togebi33 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aleyküm selam
Togebi33 tanıdın mı beni
R10 küçüktür, illa karşılaşırız
yeehee adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben Bursa'lı değilim Fakat selamını Almak içimden geldi
AleykümüSelam
Sağolasın hocam
15-09-2009, 13:18:02
#5
simdidensaol
Üyeliği durduruldu
81 ilin hepsine başlık açılsa ne hale gelirdi düşündünüz mü ? Post kasmak olsa gerek
15-09-2009, 13:21:02
#6
SqReaL
Kandil günü diye susuyorum kardeşim
15-09-2009, 13:28:22
#7
batinduz
Üyeliği durduruldu
simdidensaol adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
81 ilin hepsine başlık açılsa ne hale gelirdi düşündünüz mü ? Post kasmak olsa gerek
katılıyorum. Ayrıca yurtdışından girenlerde var
Şehir şehir ayırmayın ilçe ilçe ayırın daha çok post kasmış olursunuz.
15-09-2009, 14:10:07
#8
bronx
Üyeliği durduruldu
sohbet etmek istiyorsanız bknz: mirc.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler