• 15-09-2009, 13:09:31
    #1
    Bursa'lı olmak ve Bursa'da yaşamak farklıdır
    Altı evliya, üstü eşkiya, burası Bursa

    Var mı Bursa'lı olanlar, buyrun sohbete

    Selamın aleyküm
  • 15-09-2009, 13:11:31
    #2
    aleyküm selam
  • 15-09-2009, 13:12:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ben Bursa'lı değilim Fakat selamını Almak içimden geldi
    AleykümüSelam
  • 15-09-2009, 13:14:06
    #4
    Togebi33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aleyküm selam
    Togebi33 tanıdın mı beni R10 küçüktür, illa karşılaşırız

    yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben Bursa'lı değilim Fakat selamını Almak içimden geldi
    AleykümüSelam
    Sağolasın hocam
  • 15-09-2009, 13:18:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    81 ilin hepsine başlık açılsa ne hale gelirdi düşündünüz mü ? Post kasmak olsa gerek
  • 15-09-2009, 13:21:02
    #6
    Kandil günü diye susuyorum kardeşim
  • 15-09-2009, 13:28:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    simdidensaol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    81 ilin hepsine başlık açılsa ne hale gelirdi düşündünüz mü ? Post kasmak olsa gerek
    katılıyorum. Ayrıca yurtdışından girenlerde var

    Şehir şehir ayırmayın ilçe ilçe ayırın daha çok post kasmış olursunuz.
  • 15-09-2009, 14:10:07
    #8
    Üyeliği durduruldu
    sohbet etmek istiyorsanız bknz: mirc.