Konu
R10 Bursa'LıLar Sohbet Odası.
15-09-2009, 13:14:06
#4
SqReaL
Togebi33 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aleyküm selam
Togebi33 tanıdın mı beni
R10 küçüktür, illa karşılaşırız
yeehee adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben Bursa'lı değilim Fakat selamını Almak içimden geldi
AleykümüSelam
Sağolasın hocam