tarih boşsa ve kira sözleşmesiyle aynı gün imzalıyorsanız hukuken geçerliliği yok diye biliyorum tabi yanlış biliyor da olabilirim ama asıl mesele bunu kanıtlamakta.
açıkçası ev ve arabanın yatırım olmadığını düşünüyorum, sonuçta yıllandıkça değer kaybediyorlar aslında. çoğu taşınmazın depreme dayanıksız olmasını, enflasyon nedeniyle fiyatların 2 kat balon olmasına falan değinmiyorum bile.
Tahliye Taahhütnamesi (Boş kağıda imza)
10
●436
- 06-10-2025, 17:36:39Bazıları da diyor ki ev sahibinin kira ödenmediği durumda hiçbir garantisi yok kira sözleşmesi tam olarak koruyucu değil, davalar yıllar sürüyor, bu yüzden böyle bir şey yapılıyor. Buna da hak vermemek mümkün değil gibi.
Schufa raporu benzeri aslında findeks raporu isteniyor bu arada. Ama tabi kanunun belirlediği kurallar çerçevesinde değil bu da keyfi isteniyor. Ben zaten raporu aldım hazır durumda. Ama bunu yeterli görmüyorlar verilmesi zorunlu düşünüyorlar illa taahhütname de isteniyor.
Ne yapacağımı şaşırdım gerçekten.
Çoğunluğun dediği gibi ortada aslında ne kiralayan ne de ev sahibi suçlu durumda. Herkes kendini güvene alma derdinde. İlla art niyetli insanlar da vardır aralarda. Bir düzen olmayan her şeyde olduğu gibi...