tarih boşsa ve kira sözleşmesiyle aynı gün imzalıyorsanız hukuken geçerliliği yok diye biliyorum tabi yanlış biliyor da olabilirim ama asıl mesele bunu kanıtlamakta.
açıkçası ev ve arabanın yatırım olmadığını düşünüyorum, sonuçta yıllandıkça değer kaybediyorlar aslında. çoğu taşınmazın depreme dayanıksız olmasını, enflasyon nedeniyle fiyatların 2 kat balon olmasına falan değinmiyorum bile.