• 05-10-2025, 18:03:35
    #19
    R10 Sigortacısı
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum dışında yapılacak bir işlem bulunmamaktadır. Konusunda veya ilanında böyle bir ibare varsa müdahalede bulunabiliriz.
    Forumda yasak olan servisi sipariş verip tüm sorumluluğu kendiniz almışsınız zaten.
    Hocam ben bilsem almazdım. Forumda adam yüzde yüz iade garantisi vermiş.

    "Herhangi bir sorun yaşamanız durumunda bakiye idesi, sipariş iptali gibi konularda kesinlikle yardımcı oluyoruz."
  • 05-10-2025, 19:04:21
    #20
    R10 Sigortacısı
    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html

    Ne desem bilemedim. Ömür boyu garantili 2000 takipçi satın almışım 30 takipçi gelmiş. Ben haksızım.

    Şimdi savcılık, tüketici hakem heyeti, cimer neresi varsa başvuracağım. Benim canımı sıktılar birazda onların sıkılsın.
  • 06-10-2025, 05:21:39
    #21
    Üyeliği durduruldu
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html

    Ne desem bilemedim. Ömür boyu garantili 2000 takipçi satın almışım 30 takipçi gelmiş. Ben haksızım.

    Şimdi savcılık, tüketici hakem heyeti, cimer neresi varsa başvuracağım. Benim canımı sıktılar birazda onların sıkılsın.
    Geçmiş olsun hocam ama adam zaten iade yapabileceğini söylemiş, 1488 adet düşüş varmış siparişinizde onun iadesini yapabiliriz diyor isterseniz kabul edip o iadeyi alabilirsiniz sonrasında da bakiye iadesi talep edip bankanıza alırsınız. Veya diyorki biraz daha bekleyin takipçiler tam düşsün 1488 yerine tam iade alın. Biraz uzun yazdığı için karışık gözükmüş sadece.
  • 06-10-2025, 07:50:25
    #22
    R10 Sigortacısı
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam ama adam zaten iade yapabileceğini söylemiş, 1488 adet düşüş varmış siparişinizde onun iadesini yapabiliriz diyor isterseniz kabul edip o iadeyi alabilirsiniz sonrasında da bakiye iadesi talep edip bankanıza alırsınız. Veya diyorki biraz daha bekleyin takipçiler tam düşsün 1488 yerine tam iade alın. Biraz uzun yazdığı için karışık gözükmüş sadece.
    Hocam 2000 + 1000 toplam 3000 takipçi aldım. Gelen 500 dü. Ben arkadaştan ilk 1000 i yakalım senin olsun. Bana 2000 takipçinin iadesini yap dedim. Arkadaşa güvenim kalmadığı için içerideki bakiyeyi de yakalım ufak hesap yapmayalım son gönderdiğim 2000 TL yi gönder dedim. Arkadaş öyle yapamam kısmi iade yaparım dedi. Gelen takipçiler 24 saat bile durmuyor. Tamam kısmi yap yarın düşünce kalanı da gönder benim talebim 2000 TL dedim. Olmaz dedi.

    Ortada takipçi yok kısmi iade deniyor. Şikayet konumda ilginç bir şekilde ben haksız bulundum. İadeyi hesaplattım 1955 TL çıktı. Hesabıma iade edildi. Yani şikayet konumda haksız çıktım ancak iade edilen tutar zaten benim talep ettiğim tutar oldu. Haksız çıktığım şikayet konumda hesabıma yatan tutar talep ettiğim tutar.

    Hocam ticaret böyle olmaz. Sen müşteriyi rezil etmişsin. Taahhüdünü yerine getirmeyi bırak yaklaşamamışsın. Hala 3000 takipçiden 30 gönderdim 20 si yarın düşecek hesabı peşindesin.

    Maliyeye şüphelerimi belgeleriyle aktardım. Adı üstüne şüphe zaten her şey kitabına uygunsa sorun yaşamaz. Bunu yapmadan önce 50 defa uyardım gelin orta yol bulalım ben uzlaşmak istiyorum diye. Konunun uzamasına hiç gerek yoktu. Hayırlısı olsun.
  • 06-10-2025, 07:58:22
    #23
    Adam çilekli süt yapıyor. İçinde 0.01 oranında çilekli var.
    Ömür boyu demiş ama insan ömrü dememiş, belki kelebeğin ömrü kadar destek sağlıyor.
  • 06-10-2025, 08:01:20
    #24
    R10 Sigortacısı
    DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam çilekli süt yapıyor. İçinde 0.01 oranında çilekli var.
    Ömür boyu demiş ama insan ömrü dememiş, belki kelebeğin ömrü kadar destek sağlıyor.
    Hocam bu konuda haksız bulunmama inanamıyorum. Ömür boyu diye sattığı servis Taahhüdünü 1 gün yerine getiremedin. Dediğin gibi kelebek ömrü kadar dahi sürmedi verdiği söz.
  • 06-10-2025, 08:27:27
    #25
    Ömürlük lisans. (1 yıl garanti, en fazla 2 telafi.)
  • 06-10-2025, 09:59:27
    #26
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence müşteri kitlesi biraz hak ediyor.
    Ben de tasarım kategorisinde hizmet veriyorum. Sırf dürüst olduğum için çok müşteri kaybettim.
    İnsanlar zorla "Gel beni kandır" diyor.
    Hocam her zaman haketmiyoruz, forumun en ünlü backlink satıcısından ve hatta sık sıkta reklamları dönüyor fiyatları çok çok pahalı, 3-4 kez paket satın aldım daha 1 ayı dolmadan hepsi sürekli silindi gitti. Telafi istemekten o kadar yoruldum ki, üstelik telafileride 1-2 ayda ancak sağlayabiliyor, ben yıldım ve bıraktım.
  • 06-10-2025, 14:05:30
    #27
    Üyeliği durduruldu
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu konuda haksız bulunmama inanamıyorum. Ömür boyu diye sattığı servis Taahhüdünü 1 gün yerine getiremedin. Dediğin gibi kelebek ömrü kadar dahi sürmedi verdiği söz.
    Yok hocam siz haksız bulunmamışsınız zaten, kişinin sağlayabileceği şey bellidir, ya düşen miktarın iadesi yada telafisi. Sizde iade talep ettiğiniz için kişide iade sağlayabilirim dediği için şikayet konusuna bir gerek olmadığını belirtmiş moderatör. Ersin bey biraz uzun karmaşık yazdığı için sizde kafa karışıklığına sebep olmuş ama başından beri iade yapabileceğini söylemiş zaten. Tam iade için tamamının düşmesini bekleyin demiş sadece, tamamı düşmeden tam iade yapamam şu an sadece düşen miktarın iadesini yapabilirim demiş. Takipçi sayınızın başlangıçına ve şu anki takipçi sayınıza bakarak 1488 düşüş gözüktüğünü belirtmiş.