white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html

Ne desem bilemedim. Ömür boyu garantili 2000 takipçi satın almışım 30 takipçi gelmiş. Ben haksızım.

Şimdi savcılık, tüketici hakem heyeti, cimer neresi varsa başvuracağım. Benim canımı sıktılar birazda onların sıkılsın.
Geçmiş olsun hocam ama adam zaten iade yapabileceğini söylemiş, 1488 adet düşüş varmış siparişinizde onun iadesini yapabiliriz diyor isterseniz kabul edip o iadeyi alabilirsiniz sonrasında da bakiye iadesi talep edip bankanıza alırsınız. Veya diyorki biraz daha bekleyin takipçiler tam düşsün 1488 yerine tam iade alın. Biraz uzun yazdığı için karışık gözükmüş sadece.