Cogunkuk iphone den yanadır hocam diye düşünüyorum
benim iphone 13 Memnunum 5se serisinden bu yana hosuma gidiyor.
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor?? | R10+
86
●2.246
- 29-09-2025, 22:19:40Hocam j7 eskide kaldı ama dayanıklı.EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bi ara yaktığımı biliyorum yine çalıştı. - 29-09-2025, 22:30:55Hocam hızlıysanız 1 günde aktarım sağlanır.srabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2025, 22:54:56B kaçma durdur muhtmelen hocam😁CemC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle