iPhone 17 Pro Max

nedenine gelince, yurtdışı kullanıyorum her yıl Eylül, Ekim gibi kapanıyor o arada yenisi çıkınca ona geçiyorum. Neden iOS konusunda da ekosistem ve güvenlik diyelim.