Konu
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor?? | R10+
29-09-2025, 22:40:46
#53
Onurss
Kurumsal Üye
iPhone 17 Pro Max
nedenine gelince, yurtdışı kullanıyorum her yıl Eylül, Ekim gibi kapanıyor o arada yenisi çıkınca ona geçiyorum. Neden iOS konusunda da ekosistem ve güvenlik diyelim.