• 24-09-2025, 19:11:28
    #10
    DiscordTedarik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüketici hakem heyetine başvur hocam bir dükkan varsa muhabbetin içinde yoksa da savcılığa suç duyurusunda bulunman gerekiyor iyi forumlar dilerim.
    berkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildigim kadarıyla savcılığa gitmelisiniz hocam
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savcılığa gidip şikayetçi olmalısın.
    yarın gideceğim bu süreçte bi şey cıkar mı
    Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapanan iphone açılmazki ***********
    Süre uzatma yapıyorlarmış
    hmtatar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açtırma dediğiniz şey legal mi illegal mi
    legalse sorun yok
    illegalse önce siz ceza alırsınız aman diyeyim
    Hocam telefonları yd cihaz diye aldım telefonlar kapandı arkadaşların da böyle süre uzatma işlemi varmış bende yazdım.
    greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kusura bakmayın da her gördüğünüz yere lütfen atlamayın. çok geçmiş olsun.
    Hocam acil ve uzatılması gerekiyordu.
  • 24-09-2025, 19:12:54
    #11
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın gideceğim bu süreçte bi şey cıkar mı

    Süre uzatma yapıyorlarmış

    Hocam telefonları yd cihaz diye aldım telefonlar kapandı arkadaşların da böyle süre uzatma işlemi varmış bende yazdım.

    Hocam acil ve uzatılması gerekiyordu.
    hocam anlıyorum ama böyle bir şey mümkün değil diye düşünüyorum. yazık günah hem canınız sıkılıyor uğraşıyorsunuz hem paranız gidiyor.
  • 24-09-2025, 19:19:21
    #12
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın gideceğim bu süreçte bi şey cıkar mı

    Süre uzatma yapıyorlarmış

    Hocam telefonları yd cihaz diye aldım telefonlar kapandı arkadaşların da böyle süre uzatma işlemi varmış bende yazdım.

    Hocam acil ve uzatılması gerekiyordu.
    Çıkar ama en iyi ihtimalle 1 - 1.5 sene sürer.
  • 24-09-2025, 19:23:40
    #13
    tam bir dolandırılma hikayesi. herhangi bir işlem vs. yapılmamıştır. hemşeriniz de değildir, ustası falan da yoktur. şikayet etsenizde sanmıyorum bir şey çıkacağını. adamlar zaten bu şekilde geçiniyorlar.
  • 24-09-2025, 23:56:43
    #14
    H4CK3RB0Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam bir dolandırılma hikayesi. herhangi bir işlem vs. yapılmamıştır. hemşeriniz de değildir, ustası falan da yoktur. şikayet etsenizde sanmıyorum bir şey çıkacağını. adamlar zaten bu şekilde geçiniyorlar.
    Akşam emniyete gittim yarın sabaah kanıtları cıkararak gel dediler hocam bakalım
  • 25-09-2025, 00:11:35
    #15
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akşam emniyete gittim yarın sabaah kanıtları cıkararak gel dediler hocam bakalım
    umarımki paranızı geri alırsınız. bilgilendirirsiniz bizleri de.