Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yarın gideceğim bu süreçte bi şey cıkar mı

Süre uzatma yapıyorlarmış

Hocam telefonları yd cihaz diye aldım telefonlar kapandı arkadaşların da böyle süre uzatma işlemi varmış bende yazdım.

Hocam acil ve uzatılması gerekiyordu.
Çıkar ama en iyi ihtimalle 1 - 1.5 sene sürer.