Tüketici hakem heyetine başvur hocam bir dükkan varsa muhabbetin içinde yoksa da savcılığa suç duyurusunda bulunman gerekiyor iyi forumlar dilerim.
Bildigim kadarıyla savcılığa gitmelisiniz hocam
Savcılığa gidip şikayetçi olmalısın.
yarın gideceğim bu süreçte bi şey cıkar mı
Kapanan iphone açılmazki ***********
Süre uzatma yapıyorlarmış
açtırma dediğiniz şey legal mi illegal mi
legalse sorun yok
illegalse önce siz ceza alırsınız aman diyeyim
Hocam telefonları yd cihaz diye aldım telefonlar kapandı arkadaşların da böyle süre uzatma işlemi varmış bende yazdım.
hocam kusura bakmayın da her gördüğünüz yere lütfen atlamayın. çok geçmiş olsun.
Hocam acil ve uzatılması gerekiyordu.