• 23-09-2025, 16:37:59
    #10
    TheAvenqer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    drift l 125 cc bir motor B kullanamıyor mu onu ??
    Yok hocam 50cc ye kadar kullanabiliyoruz 125cc ye kadar kullanmak için a2 kadar maliyetli olmasada tekrar bir sınav ve ücret ödemek gerekiyor oda bence çok mantıksız
  • 23-09-2025, 17:25:04
    #11
    ehliyet al 250-400 cc arası bir şeyler bak illa yükselteceksen tercihim trk502x veya africaTwin çünkü kanı almışsın bir kere altı kesmeyecek
  • 23-09-2025, 17:27:56
    #12
    LoaPlay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ehliyet al 250-400 cc arası bir şeyler bak illa yükselteceksen tercihim trk502x veya africaTwin çünkü kanı almışsın bir kere altı kesmeyecek
    Hocam bütçemde kısıtlı yeni düğünden çıktım ehliyet alamam şuanlık malesef
  • 23-09-2025, 20:23:08
    #13
    Crowley90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bütçemde kısıtlı yeni düğünden çıktım ehliyet alamam şuanlık malesef
    Mümkünse bütçeni arttırabileceğin bir zamana denk getir. Çünkü kesmeyecek ve pişman olacaksın. Motora binipte bu yeter diyen görmedim daha.

    Ayrıca çin malıyla artık uğraşma. CC yükseltmeyeceksen bile Honda pcx veya dio al keyfine bak. Torunlarında binsin.
  • 23-09-2025, 20:27:49
    #14
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mümkünse bütçeni arttırabileceğin bir zamana denk getir. Çünkü kesmeyecek ve pişman olacaksın. Motora binipte bu yeter diyen görmedim daha.

    Ayrıca çin malıyla artık uğraşma. CC yükseltmeyeceksen bile Honda pcx veya dio al keyfine bak. Torunlarında binsin.
    Dio ve pcx çok hoşuma giden motorlar ama hem motorlar fiyat olarak yüksek hemde ehliyet işi sıkıntı bekleme konusuna gelirsekte tek ulaşım aracım elimdeki motor oda yarın öbür gün yolda bırakacak gibi bi tarafını yaptırıyorum ertesi gün başka biyer patlak veriyor masrafı değerini geçti artık
  • 23-09-2025, 20:39:35
    #15
    Crowley90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dio ve pcx çok hoşuma giden motorlar ama hem motorlar fiyat olarak yüksek hemde ehliyet işi sıkıntı bekleme konusuna gelirsekte tek ulaşım aracım elimdeki motor oda yarın öbür gün yolda bırakacak gibi bi tarafını yaptırıyorum ertesi gün başka biyer patlak veriyor masrafı değerini geçti artık
    Yeni alacağın çin malıda ondan farksız olacaktır. Hakkında hayırlısı olsun.
  • 23-09-2025, 20:46:29
    #16
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni alacağın çin malıda ondan farksız olacaktır. Hakkında hayırlısı olsun.
    Haklısınız hocam da şartlar malesef..
  • 23-09-2025, 20:55:04
    #17
    Kardeşim elindeki motoruda 80 lik yaparsın o sana senin istediğin 125liğe yükselmek istiyorum dediğin şeyle aynı olur hemen hemen ayrıca bu yükseltmek motoru kısa vadede çöp etmek anlamına gelir. Motorun her parcası 50cc ye göre üretilmiştir senin motorunda 80lik gibi yapabilirler ama dediğim gibi parçaların hepsi buna uygun değil yapılır ama sağlıklı değil gerek yok onun yerine git ehliyet al
  • 23-09-2025, 20:56:19
    #18
    isininbasinda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim elindeki motoruda 80 lik yaparsın o sana senin istediğin 125liğe yükselmek istiyorum dediğin şeyle aynı olur hemen hemen ayrıca bu yükseltmek motoru kısa vadede çöp etmek anlamına gelir. Motorun her parcası 50cc ye göre üretilmiştir senin motorunda 80lik gibi yapabilirler ama dediğim gibi parçaların hepsi buna uygun değil yapılır ama sağlıklı değil gerek yok onun yerine git ehliyet al
    Elimdekide 80 lik aslında hocam 😅😄