TheAvenqer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Motordan anlayan hocalarım konuya lütfen
22
●494
- 23-09-2025, 17:27:56Hocam bütçemde kısıtlı yeni düğünden çıktım ehliyet alamam şuanlık malesefLoaPlay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2025, 20:23:08Mümkünse bütçeni arttırabileceğin bir zamana denk getir. Çünkü kesmeyecek ve pişman olacaksın. Motora binipte bu yeter diyen görmedim daha.Crowley90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca çin malıyla artık uğraşma. CC yükseltmeyeceksen bile Honda pcx veya dio al keyfine bak. Torunlarında binsin. - 23-09-2025, 20:27:49Dio ve pcx çok hoşuma giden motorlar ama hem motorlar fiyat olarak yüksek hemde ehliyet işi sıkıntı bekleme konusuna gelirsekte tek ulaşım aracım elimdeki motor oda yarın öbür gün yolda bırakacak gibi bi tarafını yaptırıyorum ertesi gün başka biyer patlak veriyor masrafı değerini geçti artıkCengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2025, 20:39:35Yeni alacağın çin malıda ondan farksız olacaktır. Hakkında hayırlısı olsun.Crowley90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2025, 20:46:29Haklısınız hocam da şartlar malesef..CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2025, 20:55:04Kardeşim elindeki motoruda 80 lik yaparsın o sana senin istediğin 125liğe yükselmek istiyorum dediğin şeyle aynı olur hemen hemen ayrıca bu yükseltmek motoru kısa vadede çöp etmek anlamına gelir. Motorun her parcası 50cc ye göre üretilmiştir senin motorunda 80lik gibi yapabilirler ama dediğim gibi parçaların hepsi buna uygun değil yapılır ama sağlıklı değil gerek yok onun yerine git ehliyet al
- 23-09-2025, 20:56:19Elimdekide 80 lik aslında hocam 😅😄isininbasinda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle