CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mümkünse bütçeni arttırabileceğin bir zamana denk getir. Çünkü kesmeyecek ve pişman olacaksın. Motora binipte bu yeter diyen görmedim daha.

Ayrıca çin malıyla artık uğraşma. CC yükseltmeyeceksen bile Honda pcx veya dio al keyfine bak. Torunlarında binsin.
Dio ve pcx çok hoşuma giden motorlar ama hem motorlar fiyat olarak yüksek hemde ehliyet işi sıkıntı bekleme konusuna gelirsekte tek ulaşım aracım elimdeki motor oda yarın öbür gün yolda bırakacak gibi bi tarafını yaptırıyorum ertesi gün başka biyer patlak veriyor masrafı değerini geçti artık